علمدار

"نادان را نمیبینی مگر در حال افراط و تفریط"

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:

"نادان را نمیبینی مگر در حال افراط و تفریط"

روحانی : " باید راه را برای کار همه اینها آسان کنیم و تشخیص خوب و بود را به صاحبنظران واقعی و انجمن‌ها و اصحاب قلم و فکر واگذار کنیم و بدانیم هیچ‌کس در ممیزی بالاتر... از وجدان عمومی و افکار عمومی نیست؛ آنها بهترین ممیزان جامعه ما هستند و می‌دانند به استقبال چه کتابی بروند و چه کتابی را در گوشه انزوا قرار دهند؛ بگذاریم صاحبان صلاحیت بهترین شیوه ها را برای اداره کشور برگزینند.

این سخنان درحالی گفته می‌شد که تقابل عجیب دولت با مستند من روحانی هستم کار را بجایی رسانده بود که حتی احتمال الزام مستندها به دریافت مجوز ساخت از سوی دولت مطرح شده بود! "

________________________________________________

بازم گلی به گوشه جمالِ سرهنگ ها که یک روحیه و منِش دارن که اونم جنگندگی و تهاجم به سمت دشمنِ که جزء وظایف ذاتیشونه!

ولی جای تعجب اینجاست که آقای روحانی که دم از حقوق دان بودن میزنه و مثل رفقای قدیمی و صمیمیش یعنی ،هاشمی و خاتمی، عادت به خوب صحبت کردن و برعکس عمل کردن داره آیا تمام ملت رو مثل اون دوتا مجری که تو گفتگوی زنده تلویزیونیش چشم و گوش بسته فقط حرفاش رو تایید میکنن، شبیه گلابی میبینه یا واقعاً مصداق این حدیث زیبای امیرالمومنین علی(ع) میشه که "نادان را نمیبینی مگر در حال افراط و تفریط!؟ "
آقای روحانی شما که انقدر اعتقاد به آزادی بیان دارید دلیل هجمه های همه جانبه و گازانبریتون به سازندگان مستند "من روحانی هستم" چیه؟
اگر برای قضاوت افکار عمومی درباره کتاب هایی ممیزی انقدر احترام و ارزش قائل هستید خوب عزیزِ دل! چرا اجازه نمیدید همین افکار عمومی از متن توافق ژنوی که بستید و مدام در بوق و کرنا می کنید که آی ملت ما در این توافقنامه پیروز شدیم و تحریم ها ترک برداشت ، باخبر بشن؟
این افکار عمومی که شما اسمشون رو بردید رو زمینن و افکار عمومی که حقشونه بدونن چی بر سر کشورشون تو این توافق ژنو اومده از مریخ اومدن؟

چرا هفته نامه 9 دی و یالثارات رو توقیف کردید فقط برای اینکه به این توافق ننگین معترض بودن؟ خب به قول خودتون افکار عمومی بهتر میدونستن که "به استقبال چه هفته نامه و روزنامه ای بروند و چه هفته نامه و روزنامه ای را در گوشه انزوا قرار دهند!!!"

چرا از برخی نمایندگان مجلس مثل حجت الاسلام نبویان ، رسایی و کریمی قدوسی شکایت کردید اونم فقط بخاطر اینکه توافق ژنو رو نقد کردن؟
مگه به قول شما این توافق "بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی در طی این 35 سال نبود!!!؟"
چرا نزاشتید و نمیزارید در دانشگاهها و رسانه ها و مطبوعات آزادانه این توافقنامه ننگین نقد بشه؟
الحق که شخصِ روحانی و هاشمی مصداقِ این حدیث زیبا از مولای متقیان هستن!!"
  • پویا کلهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی